ثبت و پیگیری شکایات

شرایط و ضوابط سامانه ثبت شکایات

پس از ثبت شکایات مدارک خود (تصویر بلیط، بارنامه، صورت وضعیت و ...) را حداکثر ظرف مدت 72 ساعت در سایت بارگزاری نمایید، در غیر اینصورت شکایت مربوطه مختومه خواهد شد.


شکایات کاربران در سامانه اینترنتی 141 فقط در صورتی که با موضوعات راه، کالا و مسافر باشند دریافت و پیگیری خواهند شد و سایر شکایات به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرتبط نمیگردد.


سامانه 141 فقط وظیفه ثبت شکایت را برعهده دارد و وظیفه بررسی و پاسخ به شکایات بر عهده دفاتر تخصصی و ادارات استانی می‌باشد.


مدت زمان بررسی شکایات حداکثر 20 روز کاری می‌باشد.